Comissió Digital

Institut Pla Marcell - Cardedeu

La Comissió Digital del nostre institut té com a objectiu impulsar la integració de la tecnologia en l’ensenyament i garantir-ne un ús segur i efectiu per a tota la comunitat educativa.

Les seves funcions principals són:

  • Millorar les eines digitals del centre i assegurar-ne un bon funcionament.
  • Donar suport al professorat i l’alumnat en l’ús de recursos digitals.
  • Promoure la formació en competència digital, tant per docents com per estudiants.
  • Vetllar per la seguretat i privacitat de les dades en l’entorn digital.
  • Fomentar un ús responsable i crític de la tecnologia entre els alumnes.
  • Desenvolupar l’estratègia digital de centre (PEDC)

Per fer peticions de dispositius, donar d’alta incidències TIC i altres consultes, podeu accedir al següent enllaç amb l’usuari @plamarcell.net:  Comissió Digital

Treballem per oferir un entorn digital de qualitat que afavoreix l’aprenentatge i prepari els nostres alumnes per als reptes del futur.

Estratègia Digital del Centre

L’Estratègia Digital del Centre (EDC) és el full de ruta que ens guia en la integració de la tecnologia a l’ensenyament i l’aprenentatge, assegurant-ne un ús pedagògic, segur i accessible per a tota la comunitat educativa.

La nostra estratègia es desenvolupa a través del Pla Digital de Centre (PEDC), que inclou accions de formació, suport tècnic i dinamització de projectes digitals.

Tinc una incidència TIC. Què faig?

  • Ompliu el formulari d’incidències TIC que trobem a Moodle (entrant com a invitat si hem perdut la contrasenya) o des d’aquí directament. No oblideu deixar la contrasenya si la incidència és al vostre ordinador.
  • Si es tracta d’un ordinador, caldrà deixar-lo a Coordinació TIC aprofitant que baixeu a la següent estona de pati.
  • Ens posarem en contacte amb vosaltres per correu electrònic quan tinguem resolta la incidència.